środa, 30 października 2013

Puk puk


Jadać wczoraj tramwajem w słuchawkach leciała muza :)
Obecnie dźwięki Hey piosenka "Bez chorągwi "

http://www.youtube.com/watch?v=aUq_ryt12G4

I tak sobie myślę czy lubicie jak ktoś wpada do was bez za powiedź?
Czy lubicie jak ktoś przyjeżdża do was nic nie mówiąc?
Ja lubię tak po prostu zapukać do znajomych się nie zapowiadając.
Lubię też tak wsiąść w auto pojechać do kogoś.

Ja nie mam złości jak ktoś do mnie tak wstąpi :)
A teraz są takie czasy że nic spontanicznie, że trzeba się zapowiedzieć za anonsować ....
Czy to jest fajne ....??
Ja pamiętam jak byłam dzieckiem to tak robili moi rodzice czy znajomi moich rodziców i to naprawdę było fajne . Do tej pory mam ciocie która zawsze mówi do mnie " nie zapowiadaj się do mnie wcześniej nie dzwon dwa miesiące wcześniej zadzwoń godzinę przed przyjazdem żebym dolała wody do zupy żebyś mogla coś zjeść "
I to jest fajne . Nie zapominajmy o spontaniczności i o życiu takim co dziennym nie gońmy nie wiadomo za czym bo czasem mamy więcej pod nosem niż nam się wydaje. I pieniądze pomagają tylko w szczesciu a samego szczescia nie daja Zacznimy byc lepsi dla siebie i dla innych Pukajcie do dzwi sasiada nawet tylko jak by Ci podal szklanke wody ale rozmowa bedzie ważna a uśmiech uzdrowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz