wtorek, 20 stycznia 2015

Co z tym blogiem




                                                                          foto:internet


Ostatnio sporo osób mnie o to pyta ... 
Co z tym Twoimi blogiem ????
No a ja sama nie potrafię sobie na to pytanie odpowiedzieć  . Chciała bym prowadzić i pisać spoko bloga, żeby ktoś tu zaglądał . No ale nie chce powtarzać tego co jest u innych . A ostatnio mam wrażenie ,że ta sfera blogowa na tym polega . Jeden blog napisze o czymś i zaraz u większości jest ten sam temat ....
Czy to ma sens ...??
No a może  trzeba iść tą drogą i może będzie lepiej .
No ale też trzeba po prostu siąść i to pisać . Czasem się zastanawiam z kat oni maja ta przedłużona dobę.  Ja czasem nie mam czasu i siły na poczytania co nie co a co mówiąc o pisaniu . No ale dla większości blogerek -blogerów to po prostu praca . I może ja na to też muszę popatrzeć poważniej . W święta usłyszałam, że ludzie mają wrażenie, że  ja robię po prostu na złość i nie kończę nic za co się wezmę .... No i chyba takie miałam podejść ..." jak wy mi tyle gadacie że nie kończę obrazka wyszywać dla brata no to ja na złość wam go po prostu nie skończę. ... ". Dziwne ale tak właśnie było. 
Więc  teraz powinnam przyjąć do siebie postawę taką, że ja na złość wam wszystkim skończę go przed czasem . No i taka mam mieć postawę w najbliższym roku . A ja na złość wszystkim postaram się pisać spoko bloga , wyszywać na czas siadać częściej do maszyny i wsiąść się za siebie sportowo o zdrowotne :) 

O takie moje dziwne postanowienie noworoczne podejście do życia swego i tego co mnie otacza .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz