poniedziałek, 22 lipca 2013

Internet

Internet ........
czym jest dla was ??
czym jest dla zwykłego człowieka ...???

Ja myślałam że dla mnie internet może nie istnieć że nie jestem uzależniona itp
A jednak się myliłam.
Brak internetu przez dwa tygodnie to coś dziwnego w tych czasach :( najgłupszej rzeczy nie możesz sprawdzić zobaczyć napisać :( Poszukiwałam choć odrobinę gdzieś w-fi żeby zerknąć w neta żeby poczytać co nie co po pisać . Czasem było trudno bo tylko ta możliwość była dostępna przez telefon . Można się przyzwyczaić do braków ale po co się przyzwyczajać jak to teraz jest nasza codzienność :) Choć smutne jest ze wiekszosc z nas już nie kupuje porannej prasy w kiosku pachnąca jeszcze drukiem. Bo lepiej i wygodniej jest odpalić neta i wszystko się przeczyta .
Ten czas tez pozwolił na odrobinę pomyślenia nad wszystkim :) i więcej czasu się spędziło z dziećmi z rodzina na spacerach itp
Internet wrócił wiec będziemy tu częściej siadać niż do tej pory :)

Jak zwykle pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz