środa, 6 maja 2015

Dzień Mamy






Za niedługo jest dzień Mamy :)
 tzn w Polsce jeszcze trochę bo 26 maja tu w Niemczech już 10 mają . 
Tu nie ma konkretnej daty tu zawsze jest w drugą niedziele maja . To takie fajne bo w niedziele zawsze ma się ten czas bo nigdzie się nie goni i zawsze można wpaść do mamy z nawet mała różyczka . Ja od sześciu lat pochodzę to święto . To strasznie miłe i jak dla mnie wyjątkowy dzień . Być mam jest czymś fajnym (ale rozumiem kobiety które nimi nie chcą być ) to ty dałaś na świat kolejne serce które pozostanie na zawsze . To strasznie miłe usłyszeć słowo mama które znaczy wiele . I naprawdę nie ważne są prezenty no bo po co fajnie jak w tym dniu zadzwonisz czy pójdziesz z uściskiem do mamy . Myślę ,że każda matka to doceni bardzo . Miło jest dostawać prezenty ale czy to ważne ?? Ja się cieszę na imprezę w przedszkolu . Na pewno nie będzie zbyt wiele ale będzie na pewno miło i wyjątkowo . Ważny jest dla mnie uśmiech moich dzieci i ta radość Tosi że szykują niespodziankę dla mam i to jak mówi tacie że to będzie wyjątkowe tylko dla mamy :)
No ale pamiętajmy o tych najbliższych najważniejszych dla nas osobach nie tylko w dniu ich święta tylko na co dzień :)

A spocicie jaka fajna akcje znalazłam tu :) Ja wysyłam swój adres może ktoś się zapisze ? jescze jest troche czasu.

Pamiętajmy:
10 maja Dzień Mamy - Muttertag ( Niemcy )
26maj Dzień Mamy  (Polska)
14 maja Dzień Taty - Vatertag (Niemcy )
23 czerwiec Dzień Ojca (Polska)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz